dimecres, 9 maig de 2012

ASSOCIACIÓ D’ALUMNES DE L’ESCOLA PIA D’OLOT
Volem donar a conèixer a tothom l’Associació d’Alumnes de l’escola.
L’Associació d’Alumnes de l’escola és l’òrgan que agrupa tots els delegats,  des de cinquè de primària fins a quart d’ESO.

Des d’aquesta Associació, i conjuntament amb l’Equip Animador, es preparen tots els actes globals i importants que es duen a terme a l’escola, com Sant Josep de Calassanç, Sant Tomàs d’Aquino, la Festa de fi de curs, l’acte de Nadal, la Cocada, els actes solidaris... A part d’això, aquesta Associació ajuda a tirar endavant tots els projectes que l’escola proposa, per tal d’aportar les seves idees, i fer que aquests projectes siguin més amplis i vistosos, aportant les opinions dels alumnes amb la finalitat que siguin adaptats a totes les edats dels nens i nenes, nois i noies de l’escola.

El grup de delegats i delegades de cinquè i sisè A de Primària

Els delegats de sisè B de Primària

El grup de delegats i delgades de 1r d'ESO