Jornada Summem a Mataró

diumenge, 20 de maig de 2012

Joves brillants

JOVES BRILLANTS DE LA GARROTXA 2011-2012
La Júlia Sala i en Cesc Sagristà, alumnes de 4t d’ESO  de la nostra escola han estat escollits entre els deu millors joves brillants de la comarca de la Garrotxa.

Per participar al concurs,  cada centre educatiu on s’imparteix l’Educació Secundària Obligatòria,  escull d'entre els seus  alumnes de 4t d’ESO cinc alumnes participatius en la vida del centre i amb un bon expedient acadèmic.  Cada alumne escollit presenta una narració on fa una autodescripció. D’altra banda, els professorat  presenta el seu expediente acadèmic i una breu valoració de l’alumne en qüestió.
El passat dimecres el jurat es va reunir per escollir els 10 joves brillants de la Garrotxa, i entre els elegits hi ha la Júlia i en Cesc.

Si voleu més informació la trobareu a la pàgina web de l’IME.

Us felicitem de tot cor !!!