Jornada Summem a Mataró

dimecres, 9 de maig de 2012

L'INTERCANVI AMB L'ESCOLA DE PARÍS
Durant aquesta setmana tenim nous alumnes a l'escola
Estem contents, avui els alumnes de l'École Blanche de Castille de Villemomble de París ens han visitat.

Aquests alumnes restaran tota la setmana amb nosaltres, coneixent el país i la comarca. Ens tornen la visita que vam fer-los el passat mes de març. Tots els esparàvem i els desitgem una molt bona estada.
Des que van arribar que han tingut activitats programades per fer. Ahir, dimarts, van passar el dia amb els seus compnys catalans de 3r de secundària a Port Aventura i avui han passejat tots plegats per la ciutat i rodalies descobrint paratges ben diferents del seu entorn quotidià.
Ja fa temps que l'escola aposta per fer intercanvis, i podem assegurar que és una manera d'aprendre genial.
Un intercanvi comporta saber comunicar amb una altra llengua, conèixer una altra cultura, una altra manera de ser... resumint comporta crèixer l