Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

diumenge, 2 de desembre de 2012

FESTA DE L’EDUCACIÓ A L’ESCOLA

El diumenge dia 25 de novembre, a l’escola vam celebrar la Diada de l’Educació, fou una festa en la que intervingué tota la Comunitat Educativa i on es dugueren a terme una sèrie d’activitats. Es comença amb dues rutes en bicicleta, una tècnica, pels més avançats i l’altra familiar, organitzades pels alumnes de CFGM de Conducció d’Activitats Fisico-Esportives en el Medi Natural, de l’escola que foren genials. D’altra banda hi hagué propostes pels més petits, un taller de manualitats i una explicada de contes duta a terme per les alumnes del Club de Lectura d’ESO de l’escola. La festa es va acabar amb la lectura d’un text sobre la tolerància, valor que l’escola treballa enguany sota el lema “No jutgis, tots som iguals”, seguit del ball de l’Api, la Carbassa i el Llampec. I ja per acabar la festa hi hagué un vermut, on tothom hi era convidat. En definitiva, fou una festa ben animada i assenyalada.