Pre-Inscripcions

Campus Robòtica

dijous, 21 de març de 2013

Concert a l'escola.

El dimecres dia 20 de març, els alumnes de Cicle Mitja i Superior de Primària de l’escola oferiren un concert als avis de diferents geriàtrics de la ciutat. Cada any per aquestes dates, des de l’escola es fa un concert als familiars dels alumnes. Aquesta activitat queda inclosa dins el projecte intergeneracional que es treballa a l’escola. Els alumnes d’ESO van anar a buscar els avis a La Caritat, al Tura, a Edat 3, a La Tardor, al Montsacopa i a l’Hospital de Sant Jaume, acompanyant-los a l’escola i compartint aquesta estona tan agradable amb ells. L’Endema, al vespre, el concert s’oferí als familiars dels alumnes, l’església queda plena de gom a gom i els alumnes van fer una actuació més que brillant sota la direcció de la professora de música del nostre centre.