Jornada Summem a Mataró

Nadal

dilluns, 17 de juny de 2013

Acte de Comiat de la quarta promoció del CFGS

Alumnes i professors de 2n de Grau Superior d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives van celebrar el divendres dia 14 de juny l’acte de comiat del curs. L’acte fou presentat pel director de l’escola, Sr. Miquel Àngel Zarza i comptà amb la col·laboració de la Sra. Sílvia Bonastre, llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, CAFE, que realitzà la ponència: El valor de l’esforç. De la constància a l’elit en un esport minoritari. Tot seguit hi hagué el lliurament de premis Oriol de Bolòs als alumnes: lluc Serra de CFGM i Anna Codina de CFGS. Hi hagué també el reconeixement als alumnes que han participat en la Comissió Esportiva, en Joan Carré, l’Anna Codina, en David Bosch, en Jordi Sucarrats i en Didàc Plasència. A continuació el tutora de curs, la Sra. Laia Castellví, dirigí unes paraules de comiat, molt emotives, a tots els alumnes. L’acte finalitzà amb el lliurament de records, un xiulet, a tots els alumnes del curs.