Benvinguda 2017

dimarts, 25 de juny de 2013

COMIAT DELS ALUMNES DE 4t D’ESO

El passat dijous dia  20 de juny  alumnes de secundària, pares, familiars, professors de tots  els cursos i amics i amigues dels nois i noies de 4t d'ESO de l'escola, van celebrar l’acte de comiat de la promoció 2000-2013.

L’acte fou presentat pel director de l’escola, el Sr. Miquel Àngel Zarza i va comptar amb la participació dels mateixos alumnes de 4t, que amb una bonica presentació de power point i uns obsequis personalitzats, van voler agrair la tasca realitzada a tots els educadors que els han ajudat a formar-se. També els pares dels alumnes de 4t, van llegir uns emotius textos i van preparar una pel·lícula dels moments viscuts a l’escola.
Des de l’escola els alumnes de 2n i 3r de Secundària van representar una performance  plena de ritme, sentiments i emocions, dedicat als alumnes que deixen l'escola aquest curs, per continuar la seva formació acadèmica en el camí de la vida.
Durant l'acte es va agrair la tasca i el compromís dels alumnes del Parlament Verd de l'escola, dels membres  de l'Associació d'Alumnes, delegats i delegades de classe i de les noies de 4t que han format part del Club de Lectura.
D'altra banda, es van lliurar els premis Oriol de Bolòs, dedicats a potenciar els crèdits de síntesi i treballs de recerca d'ESO i Cicles Formatius.
Fou un acte entranyable, on tothom va tenir el seu espai per emocionar-se i sentir-se part d'un tot que és l'Escola Pia d'Olot.