Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

Campus Robòtica

dimecres, 20 de novembre de 2013

Festa de l'educació i retrobament amb els ex-alumnes de l'escola.

De bell nou, ens plau fer-vos arribar aquest petit programa de les activitats que hem organitzat pel diumenge 24 de novembre de 2013 per  celebrar la Diada de l’Educació, relacionada amb la tasca i llegat de St. Josep de Calassanç, i fer entre tots, de la nostra escola, una escola ben viva i rica, una escola participativa i plural.

Hem preparat activitats per a totes les edats amb la voluntat de compartir l’esperit de la festa. És una proposta senzilla però plena d’il·lusió, que té com a objectiu principal, el fet de retrobar-nos i gaudir d’activitats relacionades amb el món de l’educació.

Començarem amb dues rutes en bicicleta, una per muntanya i l’altra pels carrers d’Olot, organitzades pels alumnes del CFGM de Conducció d’Activitats Físico-esportives en el medi natural de l’Escola Pia d’Olot.

A l’escola realitzarem dues activitats simultànies. Pels nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hi haurà una sessió de contes, explicats pels alumnes del Club de Lectura i un taller manual on cada nen i nena es farà una manualitat.

Més tard els alumnes de 4t d’ESO han organitzat un túnel de la por i la fantasia, on s’hi podrà participar amb una petita col·laboració, fons pel viatge de fi de curs a Itàlia.

Acabarem el matí amb la lectura d’un manifest sobre el valor (la solidaritat) i el lema d’aquest any “Construïm somriures”.

I com totes les bones festes majors, acabarem amb  el ball de la nostra faràndula;  l’Api, la Carbassa i en Llampec, i compartint un bon vermut de diumenge
La Festa de  l’Educació de St Josep de Calassanç és la festa de tota l’escola.
Bona festa.
L’AMiPA i la Direcció de l’Escola.

_________________________________________________

PROGRAMA D’ACTES

0900;  Sortida en BTT. Ruta 1: Ruta de muntanya, per apassionats de la natura i l’esport. Arribada a l’escola a les 12’30 (Activitat pensada per aquells que els agradi anar en bici de muntanya i siguin una mica valents o valentes)

11’00 Sortida familiar en bicicleta, Ruta 2: Parcs i jardins d’Olot visitant i observant diferents punts d'interès de la nostra ciutat. Arribada a l’escola a les 12’45 (Activitat urbana i familiar)

1100DUES propostes a l’hora.
· Contes, a l’aula blava del primer pis (Activitat pensada per a nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial)
· Taller de manualitats amb materials diversos, a  la ludoteca de l’escola. (Activitat pensada per  a nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial)
1145Segona sessió de Contes i del Taller de manualitats.

1215; Túnel de la por i la fantasia a l’interior de l’escola Activitat organitzada pels alumnes de 4t d’ESO (pro viatge de fi de curs a Itàlia)

13’00; Lectura del manifest sobre la solidaritat i l’educació .

13’10; Ball de l’Api i la Carbassa i en Llampec al pati del
Germà Solà.

13’30; Vermut per a tothom, ofert per l’AMiPA de l’escola.

Observacions generals; En cas de mal temps, totes les activitats quedaran anul·lades.  Tota la informació a la pàgina web de l’escola.

____________________________________________
OBSERVACIONS BICICLETADA

· Ruta 1: Es farà una ruta de muntanya. Malgrat no ser una ruta de gran dificultat, alguns trams requereixen un nivell físic i tècnic per superar-los.

· Ruta 2: Pels carrers de la ciutat d’Olot. Tots els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.

Recomanacions generals:

· Revisar l’estat de les bicicletes per garantir unes bones condicions d’ús.

· És obligatori l’ús del casc.

· Cal portar roba adequada per l’activitat i el temps.

· És necessària una bona alimentació i hidratació abans, durant i després de la ruta.

Normes de seguretat:

· Circularem de 2 en 2, i en fila en els trams de poca visibilitat.

· Respectarem les normes de circulació de la via.

· Seguirem les recomanacions i ordres dels guies i responsables de l’activitat.

· Mantindrem una distància de seguretat amb els participants de davant.

· Avisarem en cas d’emergència al responsable més proper.

Material necessari:

· Casc / Aigua / Guants / Buff

NOTES:
Durant les rutes es faran parades per hidratar-se i fer fotografies.

L’activitat es farà sota la responsabilitat d’uns guies que es podran identificar fàcilment.

Els responsables de l’activitat portaran la farmaciola i el kit bàsic de reparacions.

Hi haurà servei d’assistència en cas d’emergència.

___________________________________________

CARTA ALS EX-ALUMNES

Benvolguts/des,

Com molt bé ja sabeu, el proper diumenge 24 de novembre celebrarem Sant Josep de Calassanç, una festa que permet compartir moments d’esbarjo i diversió entre tota la comunitat educativa.
Aquest any, també volem compartir aquests moments amb tots els EX-ALUMNES de la nostra escola amb indiferència de l’edat o dels anys que hi van estar. Volem aprofitar aquest dia, per cercar informació de tots ells i crear una base de dades actualitzada que ens ajudi a fer-los més presents en la vida de l’escola.
Per aquest motiu, el mateix dia de la celebració, de les 11:00 a les 13:00, tots els ex-alumnes que ho desitgin podran donar-se d’alta en aquesta base de dades. Al passadís d’entrada a l’escola tindran habilitat un espai per fer-ho.

Esperant la vostra presència, quedem a la vostra disposició i aprofitem l’avinentesa per saludar-vos molt atentament.

Miquel Àngel Zarza
Director Escola Pia d’Olot