Benvinguda 2017

dilluns, 25 de novembre de 2013

FESTA DE L’EDUCACIÓ A L’ESCOLA

El diumenge dia 24 de novembre hem celebrat la Diada de l’Educació. Ha estat una festa en la que hi ha intervingut tota la Comunitat Educativa.
Per començar dues rutes en bicicleta. Una tècnica, pels més avançats i l’altra familiar, organitzades pels alumnes de CFGM de Conducció d’Activitats Físico-Esportives en el Medi Natural que han estat genials!
També hi ha hagut propostes pels més petits, un taller de manualitats i un d'explicar contes protagonitzat pels alumnes del Club de Lectura d'ESO.
Aquest curs hem tingut una novetat, els alumnes de 4t d’ESO ens han preparat un Túnel de la Por, en pro del viatge de final de curs. El túnel ha estat tot un èxit!
El matí s'ha acabat amb la lectura d’un text sobre la solidaritat, seguit del ball de l’Api, la Carbassa i el Llampec. Per acabar la diada hi ha hagut un vermut al pati de l'escola.