Jornada Summem a Mataró

divendres, 17 de gener de 2014

L'emprenedor canadenc Marcos López ha vingut a l'escola!

Els alumnes de tercer de secundària de l’escola han assistit a una xerrada molt interessant, protagonitzada pel canadenc Marcos López, director i propietari de l’empresa Solium.
Marcos López va obtenir el premi d’Emprenedoria del Canada  a l’any 1999, i és a Olot per motius professionals. Ha vingut a l’escola i ens ha fet la conferencia  gràcies a Mike Pewton, pare delegat d’ESO.

En Marcos ha explicat als nostres alumnes, sempre parlant en anglès,  com va començar  a ser emprenedor, com es va engrescar, i els ha dit que tot bo emprenedor ha de tenir il·lusió, creativitat, moltes ganes de treballar i sort. Els ha dirigit paraules d’ànim per dur a terme els seus projectes.
Durant tota la xerrada ha estat acompanyat per Mike PewtonEn acabar l’exposició, els alumnes han fet un seguit de preguntes que en Marcos ha respost amablement.
Des de l’escola agraïm moltíssim l’oportunitat d’haver pogut escoltar un emprenedor d’aquesta categoria.
Gràcies!!!