Benvinguda 2017

divendres, 21 de març de 2014

Emprenedoria, quin èxit!

El Projecte d’Emprenedoria presentat pels alumnes de 3r d’ESO ha estat espectacular.

Els alumnes de 3r d’ESO de l’escola, han fet la presentació del projecte Emprenedors, patrocinat per l’Ajuntament d’Olot, al Casal Marià, davant pares, professors i companys. L’acte de presentació de final de projecte ha estat realment perfecte. Els alumnes ho han fet molt bé i tots els assistents els han aplaudit fervorosament.

L’Àlex Foraster, tutor de les classes d’emprenedoria, ha explicat el projecte deixant molt clar que la finalitat d’aquest treball és aprendre tècniques de màrketing, saber desenvolupar una idea, ser emprenedors en el món actual i facilitar l’agilitat d’expressar-se en anglès. En acabar les presentacions, els alumnes s'han sentit satisfets del seu treball i orgullosos del resultat obtingut. La presentació de l’acte l’ha dut a terme un mateix grup d’alumnes de tercer, que a més d’explicar el què vol dir ser emprenedor, han recitat unes boniques poesies. Ha Tancat l’acte la Sra. Margalida Asparó, directora pedagògica de l’escola, donant les gràcies a tots els que fan possible que projectes com aquest existeixin.