Pre-Inscripcions

Pre-Inscripcions FP

dimarts, 20 de maig de 2014

Joves Brillants

La Júlia Pérez, la Maria Pujol,  la Meritxell Pujol-Galceran, l’Aina Vaquero i la Laia Zarza, alumnes de 4t d’ESO  de la nostra escola,  han estat escollides entre els deu millors Joves Brillants de la comarca de la Garrotxa.

Per participar en el concurs,  cada centre educatiu on s’imparteix l’Educació Secundària Obligatòria dóna l'oportunitat a tots els seus alumnes de presentar-se a la convocatòria del premi. Cada alumne fa la seva presentació personal i el que es valora és la seva implicació en el centre i en la ciutat i l' expedient acadèmic.
Un  jurat  format per representants de l'Ajuntament, de les AMIPAS i del docents,  es reuneix  per escollir els 10 joves brillants de la Garrotxa, i entre els elegits hi ha les nostres alumnes.

Si voleu més informació la trobareu a la pàgina web de l’IME.

Us felicitem de tot cor !!!