Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

dimarts, 20 de maig de 2014

XXVIa Jornada d’Esport i Convivència, JEIC

El passat divendres dia 16 de maig va tenir lloc  la XXVIa Jornada d’Esport i Convivència, JEIC

L’objectiu de la jornada consisteix en reunir a tots els alumnes de 6è de Primària de les diferents Escoles Pies de Catalunya per gaudir d’activitats esportives que permetin la convivència entre nois i noies de la mateixa edat.

A les 10:00 es donà benvinguda, a les diferents escoles a la antiga estació; de 10:30 a les 13:30 hi hagueren les diferents activitats esportives. A les  14:00h  es va dinar al Parc Nou  i a les  15:00h hi hagué el tancament de la jornada, amb diferents exhibicions del Club Patinatge Olot (CPO).

Les activitats esportives realitzades van ser: escalada i aventura, rutes a peu, en bicicleta i en patins, jocs tradicionals, taller de circ, waterpolo, voleibol, bàsquet, futbol, tennis taula, cursa d'orientació i padel, entre d'altres,

La jornada fou organitzada per l'escola, i comptà amb la col·laboració de tots els professors d'educació física de primària, secundària i cicles formatius;  i dels vuitanta alumnes que, actualment cursen el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Conducció d’Activitats en el Medi Natural, i Cicle Formatiu de Grau Superior d’Activitat Físico-Esportiva.

Un aprenentatge molt significatiu per a tots, i un dia fantàstic ja que  la jornada va ser tot un èxit!