Jornada Summem a Mataró

Nadal

diumenge, 15 de juny de 2014

Acte de Comiat de la Cinquena Promoció del CFGS.

Alumnes i professors de 2n de Grau Superior d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives van celebrar el divendres dia 13 de juny l’acte de comiat del curs.

L’acte fou presentat pel director de l’escola, Sr. Miquel Àngel Zarza i la coordinadora de Cicles Formatius, Sra. Mila Cañas i comptà amb la col·laboració del Sr. Xevi Verdaguer, psiconeuroimmunòleg, posturòleg i fisioterapeuta que realitza una ponència sobre els bons hàbits en alimentació i esport.
Tot seguit hi hagué el lliurament de premis Oriol de Bolòs a les alumnes: Ariadna Estrem de CFGM i Anna Coma de CFGS.  Hi hagué també el reconeixement als alumnes que han participat en la Comissió Esportiva. A continuació el tutor de curs, el Sr. Ferran Roca, dirigí unes paraules de comiat molt emotives.

L’acte finalitza amb el lliurament d’un xiulet, a tots els alumnes del curs, seguit d’un bon piscolabis!