Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

dijous, 28 de maig de 2015

THE FONIX, CONCURS D'ANGLÈS 2015

Un any més l'Escola Pia d'Olot ha participat en el Concurs d'Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2015). A la fase territorial van participar estudiants de cada nivell educatiu (de 5è fins a 4t ESO). A tots ( la Carla Nogareda,l' Èric Grabolosa, en Bernat Molina, l'Anna Serra i
l'Isolda Torrella) els hi agraïm moltíssim el seu esforç i participació.

La Carla Nogareda, de cinquè de primària,es va classificar per la Fase Final, celebrada a Barcelona el passat 18 d'Abril.

Després de fer una feina fantàstica (writing, reading and speaking) , va aconseguir el cinquè lloc de la seva categoria!

El lliurament solemne de premis va tenir lloc el divendres 22 de Maig. A l'acte hi va assistir la consellera d'Ensenyament, l'Irene Rigau i va ser presentada pel periodista Jordi Gil.

Enhorabona Carla. We are so proud of you!!!