SUMMEM

Pre-Inscripcions 2018-2019

dijous, 28 de maig de 2015

THE FONIX, CONCURS D'ANGLÈS 2015

Un any més l'Escola Pia d'Olot ha participat en el Concurs d'Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2015). A la fase territorial van participar estudiants de cada nivell educatiu (de 5è fins a 4t ESO). A tots ( la Carla Nogareda,l' Èric Grabolosa, en Bernat Molina, l'Anna Serra i
l'Isolda Torrella) els hi agraïm moltíssim el seu esforç i participació.

La Carla Nogareda, de cinquè de primària,es va classificar per la Fase Final, celebrada a Barcelona el passat 18 d'Abril.

Després de fer una feina fantàstica (writing, reading and speaking) , va aconseguir el cinquè lloc de la seva categoria!

El lliurament solemne de premis va tenir lloc el divendres 22 de Maig. A l'acte hi va assistir la consellera d'Ensenyament, l'Irene Rigau i va ser presentada pel periodista Jordi Gil.

Enhorabona Carla. We are so proud of you!!!