Benvinguda 2017

dissabte, 27 de juny de 2015

Comiat dels alumnes de 4t d'ESO

El passat dijous dia 18 de juny, vam celebrar la festa de comiat dels alumnes de 4t d’ESO. Pares,familiars, professors de tots els cursos, amics i amigues dels nois i noies ens vam reunir al Teatre Principal de la ciutat, per celebrar-ho.

L’acte fou presentat pel director de l’escola, el Sr. Miquel Àngel Zarza i va comptar amb la participació dels mateixos alumnes de 4t, que amb una bonica presentació de power point i uns obsequis personalitzats, van voler agrair la tasca realitzada a tots els educadors que els han ajudat a formar-se. També els pares dels alumnes de 4t, van llegir uns emotius textos.
Des de l’escola els alumnes de 2n i 3r de Secundària van representar una performance  plena de ritme, sentiments i emocions, dedicada als alumnes que deixen l'escola aquest curs, per continuar la seva formació acadèmica en el camí de la vida.
Durant l'acte es va agrair la tasca i el compromís dels alumnes del Parlament Verd de l'escola, dels membres  de l'Associació d'Alumnes i dels nois i noies de 4t que han format part del Club de Lectura.
D'altra banda, es van lliurar els premis Oriol de Bolòs, dedicats a potenciar els crèdits de síntesi i treballs de recerca d'ESO.
Fou un acte entranyable, on tothom va tenir el seu espai per emocionar-se i sentir-se part d'un tot que és l'Escola Pia.