Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

dilluns, 27 de juny de 2016

Campus de Robòtica Estiu 2016

En aquest curs els alumnes s’introduiran en la robòtica educativa i a la creació de videojocs a partir de la construcció de robots amb Lego Wedo, Mindstorms EV3 o VEX, segons la seva edat. Totes les activitats es plantegen a partir de dinàmiques creatives i en petits grups, en un entorn de cooperació i encaminat a superar els problemes plantejats amb el guiatge dels nostres educadors. Els vostres fills treballaran les competències  matemàtiques mentre es diverteixen programant i construint robots.
Pels alumnes amb coneixements previs de robòtica s’introduiran en un grup d’avançats i continuaran la seva formació amb nous reptes, adaptats als seus coneixements i descobrint nous robots (Arduino, Ollo, VEX…) i llenguatges de programació. Els alumnes poden enllaçar varis campus ja que cada setmana s’ofereixen reptes nous.
El campus s'ofereix durant totes les setmanes de Juliol i és obert a alumnes de 6 a 14 anys de totes les escoles.

Podeu fer la matrícula a aquest enllaç: