Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

divendres, 20 de maig de 2016

El Bisbe Francesc visita la nostra escola

Dimecres, el Bisbe Francesc va  visitar la nostra escola, dins el conjunt de visites que està realitzant a totes les escoles cristianes del Bisbat de Girona.
Va poder conèixer el nostre projecte educatiu, la nostra manera d’entendre i viure el món, va veure  com treballem a les aules, a la mediateca, va poder parlar amb alumnes de Primària i demanar-los què feien, què els agradava, i finalment va conversar d’una manera planera i molt propera amb tots els alumnes de Secundària de l’Associació d’Alumnes, del Parlament Verd i del Club de Lectura.
Li vam explicar quins eren els nostres projectes, les nostres activitats, llavors ell es va presentar i ens va comentar quines eren les seves responsabilitats. Finalment, i aquesta part va ser la més interessant i bonica,  a partir de preguntes molt ben formulades pels alumnes, el Sr. Bisbe va explicar-nos la seva opinió i també la visió de l’església, davant temes com la ciència i la religió, el paper de la dona l’església, els joves,  la sexualitat, la crisi dels  refugiats sirians i d’altres països, els valors que voldríem que marquessin el nostre món, …
Aquestes preguntes ens parlen de les inquietuds, els dubtes, les opinions dels alumnes de la nostra escola i de la societat en general, i van servir per fer un diàleg ric i actual.

Fou doncs,  una visita molt enriquidora i interessant.