Benvinguda 2017

dijous, 26 de maig de 2016

El projecte d'Emprenedoria

Els alumnes de 3r d’ESO de l’escola, han fet la presentació del projecte Emprenedors, patrocinat per l’Ajuntament d’Olot, al Casal Marià, davant pares, professors i companys.
L’acte de presentació de final de projecte ha estat realment perfecte. Els alumnes ho han fet molt bé i tots els assistents els han aplaudit fervorosament.
L’Àlex Foraster, tutor de les classes d’emprenedoria, ha explicat el projecte deixant molt clar que la finalitat d’aquest treball és aprendre tècniques de màrqueting, saber desenvolupar una idea, ser emprenedors en el món actual i facilitar l’agilitat d’expressar-se en anglès. En acabar les presentacions, els alumnes es van sentir satisfets del seu treball i orgullosos del resultat obtingut.
La presentació de l’acte l’han dut a terme un mateix grup d’alumnes de tercer, que van explicar el què vol dir ser emprenedor en la societat actual.
Ha Tancat l’acte la Sra. Margalida Asparó, directora pedagògica de l’escola, donant les gràcies a tots els que fan possible que projectes com aquest existeixin.