Pre-Inscripcions

Campus Robòtica

Inscripcions Aula Musical

divendres, 6 de maig de 2016

Promoció de l'activitat física en horari extraescolar a l'Escola

Ahir es va realitzar l'última activitat de promoció de l'activitat física que havia quedat suspesa el mespassat degut a la pluja.

El passat 6 d'Abril, l'Escola  es va sumar a la iniciativa del "Dia Mundial de l'Activitat Física i l'esport", realitzant una sèrie d'activitats esportives extraescolars obertes a diferents franges d'edat per als alumnes de l'Escola.

Alguns clubs de la ciutat també van col·laborar amb aquesta iniciativa: El Club Hoquei Olot, el Club Voleibol Olot, el Club Tennis Olot,  el Club Tennis Taula Olot i les activitats extraescolars esportives de bàsquet, futbol i poliesport de l'Escola Pia.
En total, uns 220 alumnes d'entre P4 i 6é de primària,van poder realitzar 60 minuts de les diferents activitats esportives a les quals s'havien apuntat prèviament durant dues setmanes. El lema va ser: INFANT ACTIU = ADULT SALUDABLE.

Agrair a tots els entrenadors/es i clubs la seva col·laboració, i també a tots els que han participat amb la iniciativa.

Si vols veure el recull de fotos de cada activitat clica a la foto o al nom del teu esport.

Tennis taula
Bàsquet