Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

Campus Robòtica

divendres, 10 de juny de 2016

3 premis i una menció especial a la segona edició del concurs "Illuminating Curiosity" de l'ICFO

Un any més hem treballat "fotònica" a l'escola, des dels més petits als més grans, i ens hem presentat a la segona edició del concurs "Illuminating curiosity".
Aquest concurs es basa en sis preguntes fetes per personatges famosos que volen saber qüestions diverses sobre la llum.

Per exemple, en aquesta edició, en Ferran Adrià volia saber: "Es pot menjar la llum?", en Tomàs Molina preguntava: "Per què el cel és més clar per sota de l'arc de Sant Martí que per sobre?", la Pilarín Bayès volia esbrinar: "Per què representem una idea amb una bombeta?...

Entre tots hem intentat respondre-les totes i hem aconseguit tres premis i una menció.

EL gran premi se l'emporta el vídeo "Star Dish, can we eat light?" d'un grup d'alumnes de 6è i que podeu veure AQUÍ. o al final de la noticia.

El premi a la categoria vermella és per els alumnes de 1rA. Que podeu veure AQUÍ.

El premi al docent que ha enviat més vídeos és per en Delfí Anglada d'ESO

La menció especial és per la classe de 1rB. Que podeu veure AQUÍ

Tots ells han respost la pregunta formulada per en Ferran Adrià: "Es pot menjar la llum?"  i les respostes que han obtingut són molt curioses.

Des d'aquí volem felicitar a tots els guanyadors i mencionats per la feina feta.