Benvinguda 2017

diumenge, 27 de novembre de 2016

Festa de l'Educació 2016

Avui, diumenge dia 27 de novembre,  a l’escola s’ha celebrat la Festa de l’Educació. Ha estat una festa en la que hi ha intervingut tota la Comunitat Educativa.
Hem començat amb una sortida familiar en  bicicleta, organitzada pels alumnes de CFGM de Conducció d’Activitats Físico-Esportives en el Medi Natural,  de l’escola que ha estat genial. D’altra banda hi ha hagut propostes pels més petits, un taller de manualitats i una espai de contes, dut a terme pels alumnes del Club de Lectura de l’escola.
També, hem assistit al Concert de Santa Cecília a càrrec dels alumnes que fan música. Els alumnes de 4t d’ESO ens han preparat un Túnel de la Por, i unes paredetes en pro del viatge de final de curs. Enguany hem tingut una novetat la Botigueta dels alumnes de l'etapa 3-7: Salvem els dofins
El matí s’ha acabat amb la lectura d’un manifest sobre l’educació i l’estimació, seguit del ball de l’Api, la Carbassa i el Llampec. I ja per acabar la festa hem fet un bon  vermut.
En definitiva, la festa ha estat ben animada i assenyalada.