Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

Campus Robòtica

dimecres, 14 de desembre de 2016

L’Escola dóna la benvinguda al Nadal

L’escola ha donat la benvinguda al Nadal amb un acte comunitari, on han participat tots els alumnes des dels més menuts de l’etapa 3-7 fins els més grans de Cicles Formatius.
L’acte ha tingut com a punt de partida els refugiats sirians. S’ha iniciat amb un espectacle, protagonitzat pels alumnes de 4t d’ESO,  que ha resultat ser una reflexió sobre la realitat que viuen a Europa el refugiats sirians; des del moment que surten del seu país, Síria, perseguits per les bombes, la gana, la misèria... fins que arriben a Europa i es troben amb els passos fronterers.
En l’escenificació ha intervingut un tangram gegant amb el que s’ha construït les imatges que han donat a entendre les dificultats, necessitats i drets que tenen les persones refugiades.
Ha estat un acte solidari, educatiu i participatiu.

BON NADAL A TOTHOM!