Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

Campus Robòtica

dimarts, 17 de gener de 2017

Taller d'edició de la viquipèdia

Aquesta tarda alguns mestres i alumnes hem pogut gaudir d'un taller molt interessant sobre la filosofia i l'edició de la viquipèdia.
El taller l'ha impartit l'Àlex Hinojo, responsable i director de projectes de la fundació  Amical wiquimedia que aquests dies es troba a Olot com a resident de Faber, la Residència d'Arts, Ciències i Humanitats de Catalunya.
En aquest taller, alumnes i professors han pogut editar, modificar i treballar amb un expert la creació de coneixement que després compartiran amb els companys.
Entre altres coses hem après també que no hem de tenir por a equivocar-nos ja que la viquipèdia permet "Incorporar l'error com a procés de l'aprenentatge" i que "tots sumem per crear coneixement" basat en fonts fiables.

Més imatges AQUÍ