Benvinguda 2017

divendres, 5 de maig de 2017

Un alumne de l’escola seleccionat al BIYSC 2017

En Marc Heras Villacampa, alumne de 4t d’ESO de l’escola ha estat seleccionat per participar en  el  programa: Barcelona International Youth Science Challenge 2017 (BIYSC), que tindrà lloc a Barcelona del 10 al 21 de juliol. Hi participaran 100 estudiants d’entre 16 i 18 anys.

BIYSC, un programa que té per objectiu estimular el talent científic entre els joves de tot el món, i fomentar el seu entusiasme per a la recerca de la investigació científica- tecnològica i els estudis científics tecnològics.

La Fundació Catalunya- La Pedrera  ha posa’t en marxa la segona edició del BIYSC que ofereix als participants una experiència única en que, de la mà dels centres d’investigació internacionals que fan investigació capdavantera a Catalunya, en grups reduïts i en anglès, duran a terme una sèrie de reptes científics i tecnològics.