Benvinguda 2017

dilluns, 15 de maig de 2017

Una alumna de l’escola seleccionada a Joves i Ciència

La Teia Vallès  Pagès, alumna de 4t d’ESO de l’escola, ha estat seleccionada per participar en el programa Joves i Ciència de Fundació Catalunya - La Pedrera.

Joves i Ciència  És un programa que té per objectiu fomentar les vocacions científiques dels joves. S’adreça a cinquanta estudiants de 4t d’ESO de Catalunya que, durant tres anys, tenen l’oportunitat de viure la recerca científica en primera persona.

El projecte de la Teia és: Descobrint els medicaments de la natura, la biomedicina com a eina per la cura de malalties, projecte liderat per investigadors de la Universitat de Barcelona, la Universitat de Copenhage (Dinamarca) i l’European Molecular Biology Laboratory (EMBL) de Monterotondo (Itàlia).

Per presentar-se al programa cal tenir un   bon expedient acadèmic,  tenir molt interès per la investigació científica i curiositat per les ciències. També un bon nivell d'anglès. Es demana també la Intenció de cursar el batxillerat científic i/o tecnològic i  el compromís per aprofitar les oportunitats que ofereix el programa.
La convocatòria ha rebut 800  sol·licituds provinents de tot Catalunya.