Pre-Inscripcions

Inscripcions Aula Musical

dijous, 11 de maig de 2017

Xerrada de QUICO TUR

Avui els alumnes d’ESO i de Cicles Formatius de l’escola hem assistit a una xerrada interesantíssima que ens ha fet en Quico Tur. Des de la Fundació Tommy Robredo i amb l’objectiu d’apropar els estudiants al tennis en cadira de rodes i, alhora, ajudar-los a conèixer els beneficis que aquesta disciplina, i l’esport en general, aporta a les persones discapacitades, s’organitzen aquestes xerrades que s’ofereixen als centres educatius.

En Quico Tur ens ha explicat la seva trajectòria en el món del tennis en cadira, des dels seus inicis i projecció fins ara. Ens ha explicat, també com li va canviar la vida arran de l’accident de trànsit que el va deixar en una cadira de rodes i com va trobar la manera de tornar a construir la seva vida, i que ho ha aconseguit. Ens ha dit frases molt boniques que conviden a pensar:“No deixeu els amics, quan un amic té problemes feu-li costat” “Ajudeu-vos, ajuda i deixa’t ajudar” “la vida és superació i creixement”... i ha respost a totes les preguntes que li hem fet.

Desprès de la xerrada en Quico, juntament amb uns alumnes, ha fet “un partidet de tennis” que ha aixecat moltes ovacions i per acabar una foto de grup.