Benvinguda 2017

diumenge, 11 de juny de 2017

Festa de l'escola 2017

A l’escola hem celebrat la 36à Festa de la Comunitat Educativa. La festa serveix per unir i confraternitzar tots els membres de l’escola: alumnes, pares, mestres, personal no docent, ... No oblidem aquells que necessiten un cop de mà. Per aquest motiu, hem fet una recollida de diners, venent uns bonics braçalets destinats a l’École Pie Thiaroye del Senegal.
Molts han estat els qui han participat en les activitats iniciades amb una mostra de danses  protagonitzada pels alumnes de l’etapa 3-7 i de 3r i 4t de primària, acompanyats pel grup Pot petit, seguida per l’esperat ball de l’Api i la Carbassa  i el seu  gran amic Llampec.
Tot seguit, la mostra de curtmetratges, 8 Instants, protagonitzada pels alumnes de 5è i 6è de primària, fantàstic i emocionant tant pels alumnes protagonistes com pels familiars assistents a l’acte.
I a la nit un animat concert amb Djs