Benvinguda 2017

dilluns, 2 d’octubre de 2017

Comunicat Important 03-10-2017

Benvolgudes famílies,

L'Escola Pia d’Olot, conjuntament amb l’Escola Pia de Catalunya, s'adhereix a l'aturada general que hi ha programada per demà dimarts, 3 d’octubre de 2017.

Creiem que ha de ser un dia en el qual no hi hagi activitat, però alhora, tampoc volem causar un mal major a les nostres famílies, per tant, tindrem uns serveis mínims que en cap cas poden assegurar el funcionament normal del centre.

Aquests serveis mínims es concreten de la següent manera:

Acollida a les 7h45: una sola persona  atendrà els casos més excepcionals d’acollida al matí, des de  P-3 a 4t d’ESO.

A l’etapa 3-7 hi haurà DOS DOCENTS.

A l’etapa 7-12 hi haurà UN DOCENT.

A ESO hi  haurà UN DOCENT.

A Cicles Formatius hi haurà UN DOCENT.

No podem garantir el servei de menjador, tot i que els nens que, per causa de força major, s’hagin de quedar a dinar al menjador de l’escola, seran atesos.

A partir de les 17h de la tarda, l’escola tancarà i no hi haurà servei d’activitats extraescolars d’esports, música, ludoteca, mediateca ...

Som conscients i lamentem l'afectació que pugui tenir aquesta aturada de país en el vostre dia a dia habitual.

Tots els serveis funcionaran amb mínims, fins i tot secretaria i administració, que només atendrà qüestions urgents.

Atentament,
Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

La Direcció de l’Escola