Jornada Summem a Mataró

Nadal

diumenge, 26 de novembre de 2017

Diada de l'Educació

Avui hem celebrat la Diada de l'Educació. Hem gaudit amb un seguit activitats pensades  per a totes les edats amb la voluntat de compartir l’esperit de la festa.
Ha estat una proposta senzilla, nostra,  plena d’il·lusió,  amb l'objectiu d'estar junts, compartir i fruir de les activitats relacionades amb el món de l’educació.
Hem començat  fent  una Caminada familiar, al costat del riu Fluvià, on un grup d'alumnes de 3r d'ESO, ens han explicat una II+D que van dur a terme el curs passat.
Durant tot el matí els alumnes de 4t d'ESO han organitzat un petit Mercat de Nadal per finançar el seu viatge de fi de curs a Itàlia.
D'altra banda, hem escoltat el Concert de Santa Cecília a l'Aula de Música, plena de gom a gom, a càrrec d’alumnes que practiquen música de la nostra escola. També s'han fet  les presentacions dels treballs premiats en els Premis Oriol de Bolòs del curs passat.
Paral·lelament al concert, hi havien les activitats pels més menuts de l'escola, l'Espai de manualitats i l' Espai Contes
Com sempre, no podia faltar el ball de l'Api i la Carbassa acompanyats del seu inseparable amic LLampec.
Enguany una novetat, el dinar popular al pati de l'escola, seguit d'uns  jocs per als nens i nenes a càrrec de Funtrack i un  concert i danses a càrrec del grup O’Folk a l’església de l’escola.
En fi ha estat una diada espectacular!
La Festa de l’Educació que celebrem per Sant Josep de Calassanç, és la festa de tota l’escola.

Cliqueu per veure més fotos: Fotos