Jornada Summem a Mataró

Nadal

diumenge, 26 de novembre de 2017

Un claustre diferent

El dijous dia 23 de novembre totes les persones que treballem i han treballat a l'Escola Pia d'Olot ens vam reunir per celebrar un claustre diferent. Un claustre que ens recorda que tots fem pinya en la tasca més important que ens ha estat confiada: Educar els infants.
En Miquel Àngel, el nostre director, ens va explicar el què faríem i tot seguit en Rafel, el cooordinador de l'equip de Pastoral, ens va explicar el valor que treballarem durant aquest curs: El Drets Humans, i el lema" Els Drets Humans, estan a les nostres mans", decidit des de l’Associació d’Alumnes i el bloc de Pastoral
Tot seguit, en Rafel ens explicà la seva experiència a Chile, en el marc del Congrés Internacional d'Educació, COEDUPIA. Una experiència talment positiva que  ha generat les ganes de poder assistir-hi una altra vegada.
A continuació les diferents etapes de l'escola van regalar-nos una activitat preparada per l'ocasió, activitat que ens portà, tot seguit, a la reflexió de la nostra tasca educativa.
En el marc d'aquest claustre, celebrarem també el comiat del nostre company Joan Claret, que ja s'ha jubilat.

Per acabar d'arrodonir-ho vàrem fer un berenar!