Jornada Summem a Mataró

Nadal

dimecres, 6 de desembre de 2017

L’Escola seleccionada pel Programa de foment i suport a projectes lingüístics.

El Departament d’Ensenyament va donar la possibilitat als centres educatius de Catalunya de presentar un projecte lingüístic per impulsar les llengües estrangeres i dotar a les escoles seleccionades d’eines per desenvolupar-lo.

Aquest programa permet que en finalitzar l'escolarització obligatòria els alumnes puguin presentar-se als exàmens oficials de llengües estrangeres de l'Escola Oficial d'Idiomes i obtenir un títol oficial.

L’Escola ha estat un dels 6 centres de les comarques Gironines  seleccionada per participar en el Programa segons ha estat publicat el dia 1 de desembre de 2017 al DOGC (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya).

El professorat que imparteix les classe d’anglès ja està seguint la formació que requereixen per conèixer noves estratègies, dur a terme el Programa i aplicar amb totes les garanties programació prevista.