Gràcies

dimarts, 27 de febrer de 2018

Comunicat

Benvolguts/des,

fa poca estona ens han comunicat que demà dimecres no hi haurà servei de transport escolar. També hem rebut el següent comunicat dels SSTT d'ensenyament a Girona:
Us comuniquem que segons les informacions del CECAT, les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i, per tant, s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles, tenint en compte que el transport escolar s’ha anul·lat, amb caràcter general, segons ens informa Protecció Civil.

En aquest sentit s’ha de procurar que els centres educatius romanguin oberts si així s’acorda amb els alcaldes o alcaldesses tot i que l’activitat escolar pugui no ser normalitzada amb serveis mínims.

Així doncs, us comuniquem que demà dimecres l'escola romandrà oberta, malgrat amb les informacions anteriors podem preveure que serà un dia complicat amb situacions indeterminades donat que la recomanació més remarcada és la de no utilitzar vehicles per desplaçaments o minimitzar el seu ús i això pot afectar a molts alumnes i professors de l'escola.

Les extraescolars de l'escola organitzades al vespre quedaran suspeses i les del mig dia no podem garantir un funcionament normalitzat en funció de  l'assistència d'alumnes o de professors.

En qualsevol cas aquesta és tota la informació que ara mateix us podem donar. Cal estar atent al correu electrònic o a la web de l'escola donat que si hi ha informacions d'última hora us ho farem saber el més aviat possible.

Gràcies per la vostra comprensió i no dubteu a demanar-nos qualsevol dubte que tingueu respecte a aquestes informacions.