Pre-Inscripcions 2018-2019

Casalet d'estiu

dissabte, 17 de febrer de 2018

Experiència SUMMEM

Avui hem obert l'escola per aprendre i conviure. Hem compartit aquests moments amb vosaltres, els hem viscut junts, tots heu estat coneixedors del que fem.
Mares, pares, avis, familiars dels alumnes ... i la ciutat d’Olot han pogut observar, experimentar, participar en les diferents propostes d'II+D que avui es presentaven.
Ha estat emocionant veure la participació en els tallers: fent entrar un volcà en erupció, construint un circuit elèctric, esbrinant uns rastres, organitzant un viatge, inflant uns pulmons, fent menús saludables....Goig veure com es compartia aprenentatge i s' intercanviava coneixement.
La presentació l'hem feta en tots els cursos de les diferents etapes de l’escola, Etapa 3-7, Etapa 7-12, Secundària i Cicles Formatius.