Gràcies

Casalet Estiu

dijous, 22 de febrer de 2018

Una delegació d'estudiants viatja a Ginebra per conèixer els organismes que treballen pels Drets Humans

El proper dilluns, 26 de febrer, una delegació d’estudiants, professors i representants de FundiPau viatjarà a Ginebra per visitar diversos organismes de Nacions Unides i de la societat civil que treballen per la protecció dels Drets Humans i pels refugiats amb l’objectiu de conèixer la seva tasca de primera mà.

Aquesta visita forma part del projecte Enfortim Drets! que FundiPau duu a terme durant aquest curs amb 400 alumnes de 3r i 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat de sis centres educatius de tot Catalunya, entre ells l'Escola Pia d'Olot.

El projecte pretén orientar i acompanyar els alumnes i professors participants perquè durant el curs 2017 -18 impulsin un procés de recerca i de reflexió sobre les causes que hi ha darrera el refugi i debatin sobre possibles solucions per contribuir a que ningú no hagi de fugir de casa seva.
Font: fundipau
La delegació que viatja a Ginebra està formada per dos alumnes i un professor de cada centre, en el nostre cas la Núria Gràcia, la Laia Clavaguera i en Rafel Tresserras, i visitaran l’Agència de l’ONU pels Refugiats, l’Oficina de les Nacions Unides a Ginebra, el museu de la Creu Roja, i la WILPF (Lliga Internacional de Dones per la Pau i la Llibertat).

A la tornada, hauran de compartir la seva experiència amb els companys i companyes de classe i realitzar altres activitats dintre del projecte.

Esperem que el seu viatge sigui profitós i que ens puguin transmetre els seus aprenentatges.

Bon viatge Laia, Núria i Rafel!