Pre-Inscripcions 2018-2019

Casalet d'estiu

dimarts, 13 de març de 2018

Una representació d'alumnes de primària participen de la convocatòria de Girobòtica a la Universitat de Girona

EL passat diumenge, una representació d'alumnes de la Tribu dels Conills (2n) i la dels Volcans (3r) van anar a la Universitat de Girona presentant idees brillants per una alimentació saludable dins el projecte  "Girobòtica: Pensa, experimenta  i juga amb la ciència". En l'edició d'enguany havien de treballar un repte sobre alimentació equilibrada i saludable.
La Tribu dels Conills, va presentar un llibre amb esmorzars saludables  fruit del treball realitzat a la II+D de la digestió i la nutrició i del seu treball durant la Jornada SUMMEM.
La Tribu dels Volcans, va presentar una roda d'alimentació saludable que mitjançant boletes i el pes d'aquestes en el seu contenidor, ajuda a visualitzar  el tipus d'alimentació d'una família per poder corregir-la  quan no és adequada.

Va ser una jornada molt enriquidora on van poder parlar davant experts universitaris, veure projectes d'altres centres i gaudir de tallers pensats específicament per ells.