dilluns, 16 d’abril de 2018

Expojove Girona 2018

El passat cap de setmana s'ha celebrat la fira "Expojove" a Girona, que persegueix orientar els joves en la presa de decisions de cara a la seva formació i el seu futur laboral. És per això que, com a centre  que realitza Cicles Formatius, hem estat presents de dijous a dissabte presentant la nostra oferta educativa.
Aquesta tasca informativa s'ha fet amb els alumnes  del cicle de GM i GS d'Activitats Físiques i Esportives per promocionar aquests estudis.
Ells mateixos han organitzat activitats esportives per promocionar l'activitat física en els joves així com proposar reptes per aconseguir una "llaminadura" saludable.
Algunes d'aquestes activitats realitzades eren: un circuit funcional amb diferents activitats de llançament, salt de corda, el 3 en ratlla, etc) i reptes com: fer 50 salts de corda o 30 tocs de pilota, entre d'altres.
Han estat uns dies intensos i molt enriquidors pels alumnes dels Cicles de l'Escola que han pogut explicar en primera persona en què consistien els seus estudis.
Podeu veure una mostra de les activitats als vídeos adjunts.

Per veure més fotos i vídeos Cliqueu AQUÏ