Gràcies

Casalet Estiu

dimarts, 26 de juny de 2018

Comiat dels alumnes de 4t d'ESO

El passat dimecres dia  20 de juny, vam celebrar l’acte de comiat dels alumnes de 4t d’ESO promoció 2005-2018.
L'acte fou presentat pel director de l'escola, el Sr. Miquel Àngel Zarza, conjuntament amb professors de secundària. Va comptar amb la participació dels mateixos alumnes de 4t, que amb una bonica presentació digital i uns obsequis personalitzats, van voler agrair la tasca realitzada als educadors de l'escola. Els pares dels alumnes van dirigir unes emotives paraules als seus fills i van presentar-los un divertit vídeo on els hi desitjaven el millor en la nova etapa que inicien.
Des de l’escola, els alumnes de 1r, 2n i 3r de Secundària,  van representar una performance  plena de ritme, sentiments i emocions, dedicada els alumnes que ens deixen, per continuar la seva formació en el camí de la vida.
Durant l'acte es va agrair la tasca i el compromís dels alumnes del Parlament Verd, dels membres  de l'Associació d'Alumnes, delegats i delegades de classe i dels nois i noies del Club de Lectura. D'altra banda, es van lliurar els premis Oriol de Bolòs, dedicats a potenciar els crèdits de síntesi i treballs de recerca d'ESO.
Fou un acte entranyable, on tothom va tenir el seu espai per emocionar-se i sentir-se part d'un tot que és la nostra Escola.