Gràcies

Casalet d'estiu

dissabte, 9 de juny de 2018

Festa de l'Escola

L’Escola ha celebrat la 37à Festa de la Comunitat Educativa, resultat del treball conjunt de l’AMPA, la direcció i el claustre de l’escola.  No s’oblidà aquells que necessiten un cop de mà per això es porten a terme projectes solidaris. Enguany s’ha fet una recollida de diners, venent uns bonics braçalets i d’altres objectes senegalesos, els guanys han estat destinats a l’École Pie Thiaroye del Senegal.
Molts han estat els qui han participat de les diverses activitats que es van iniciar amb una bonica i vistosa  mostra de balls  protagonitzats pels alumnes de l’etapa 3-7 i de 3r i 4t de primària, acompanyats del canta autor Jaume Ibars, seguida per l’esperat ball de l’Api i la Carbassa  i el seu  gran amic Llampec.
Tot seguit, hi hagué  la mostra de curtmetratges, 8 Instants, protagonitzada pels alumnes de cicle superior de primària. Fou veritablement fantàstic i emocionant tant pels alumnes protagonistes com pels familiars assistents a l’acte.
I a la nit un animat concert amb els Djs Aniol i Miquel i el grup Time is Over.
A les 00:30 es dóna la festa per acabada i l’escola tanca les portes desitjant que tothom n’hagi gaudit.