dimarts, 27 de novembre de 2018

Celebrem Sant Josep de Calassanç

Avui d'una manera o una altra tota l'Escola hem celebrat   el dia de
 Sant Josep de Calassanç i hem treballat el
 lema d'enguany:
 "La història s'escriu amb els amics"

Els alumnes de les etapes 3-7 i 7-12, han treballat a l'aula la vida de Sant Josep de Calassanç i el valor d'enguany amb el que els equips docents han elaborat uns vídeos per cada curs sobre l'amistat.
Els alumnes de secundària han començat el matí fent una tutoria on han estat parlant de la figura de Sant Josep de Calassanç i el seu llegat en el món educatiu. També hem parlat de l'amistat, el valor a treballar durant aquest curs, conjuntament amb el lema escollit des de l'Associació d'Alumnes: La història s'escriu amb els amics.
Després  a l'església de l'escola han assistit a una xerrada que han fet antics alumnes de l'escola, l'Elena Bassaganyes i l'Albert Esquena que ha acabat amb una xocolatada al pati per anar ben tips al cinema. A la tarda jocs al pati per acabar d'arrodonir aquest dia de celebració.

Si voleu veure els vídeos de les Tribus cliqueu a sobre dels noms:

Tribu Dracs i Dragolines
Tribu del 44