dimarts, 6 de novembre de 2018

[ESO] -  DAVID BERNAL UN ANTIC ALUMNE A L'ESCOLA
Orgullosos dels nostres antics alumnes.En David ha realitzat un taller de projectes d'arquitectura a nois i noies de 4t d'ESO que fan
l'optativa de tecnologia 1.

El taller va començar dividint els alumnes en 2 equips de treball, posant unes condicions inicials del projecte.
Cada equip va començar a fer una pluja d'idees i cooperativament van fer un esbós de la idea més viable.

A partir d'aquí, els 2 professors van ajudar a millorar la idea inicial i es van distribuir la realització dels plànols de situació, emplaçament, distribució de cada planta, seccions, façanes i perspectives.

Van introduir conceptes sobre instal·lacions per continuar treballant-los quan encetem el proper tema.

Per fer el tancament, en David els hi va explicar la seva trajectòria professional i els hi va mostrar projectes reals seus.

Va ser una experiència molt enriquidora veure l'implentació real a la societat del què s'estudia a l'escola.

Gràcies David, per aquest taller tan interessant!