dilluns, 26 de novembre de 2018

DIADA DE L'EDUCACIÓ

[Escola] - Diumenge vam celebrar la Diada de l'Educació i vam gaudir amb un seguit activitats pensades  per a totes les edats amb la voluntat de compartir l’esperit de la festa.

Va ser una proposta senzilla, nostra,  plena d’il·lusió,  amb l'objectiu d'estar junts, compartir i fruir de les activitats relacionades amb el món de l’educació.
Vam començar amb  una bicicletada  familiar.
Durant tot el matí els alumnes de 4t d'ESO van organitzat un petit Mercat de Nadal per finançar el seu viatge de fi de curs a Itàlia.
D'altra banda vam escoltar el Concert de Santa Cecília a l'Aula de Música, plena de gom a gom, a càrrec d’alumnes de la nostra escola que practiquen música.  Allà mateix es van fer les presentacions dels treballs premiats en els Premis Oriol de Bolòs del curs passat.
Paral·lelament al concert, hi havien les activitats pels més menuts de l'escola,l'Espai de manualitats i l' Espai Contes.
Com sempre, no podia faltar el ball de l'Api i la Carbassa acompanyats del seu inseparable amic LLampec.
Va ser una diada plena d'activitats i emocions que vam finalitzar amb un dinar!

La Festa de l’Educació que celebrem per Sant Josep de Calassanç, és la festa de tota l’escola.

Podeu veure les fotos AQUÍ