dijous, 24 de gener de 2019

Hem presentat els nous estudis amb l’objectiu de poder donar oportunitats als joves de 16 a 21 anys que no han acreditat la secundària i d’aquesta manera, ajudar-los a reintroduir-se al sistema educatiu o bé ajudar-los a la inserció professional.

Aquest projecte es pot tirar endavant gràcies al suport institucional de l’Ajuntament d’Olot i d’Escola Pia Catalunya, les empreses BASSOLS ENERGIA, ARICO FOREST i la col·laboració dels ajuntaments de Montagut i Oix, Castellfollit de la Roca i Santa Pau.

Hem presentat els nous estudis de PFI d’Auxiliar d’activitats forestals en un acte que ha volgut donar protagonisme a l’alumnat i professorat d’aquests estudis.

El Director de l’escola, Miquel Àngel Zarza, ha donat la benvinguda i ha explicat els objectius d’iniciar aquest projecte,  alineats amb la missió de l’Escola Pia de Catalunya. Ha destacat l’especial il·lusió de poder oferir oportunitats a aquests joves i de comptar amb el suport imprescindible de l’Ajuntament d’Olot, representat per l’alcalde i 1r tinent d’alcalde. L’Escola Pia de Catalunya, representada pel director de la Formació Professional i dels representants d’empreses i ajuntaments col·laboradors.

Marta Domènech, coordinadora dels estudis, ens ha senyalat la necessitat existent de professionals en aquest sector i l’avantatge de poder oferir uns estudis d’aquest tipus en un entorn ideal com és la Garrotxa.

Posteriorment hem pogut veure les pràctiques diàries que realitzen als jardins de Mas les Mates i el tutor i els alumnes han mantingut una conversa explicant les diferents feines que fan i el que han après des que han començat el curs.

Per finalitzar l’acte, en David Gallemí, d’Escola Pia de Catalunya ha destacat la importància que l’Escola ha de posar al centre de tot i el perquè de tot als joves i l’alcalde d’Olot, Josep Maria Corominas ha agraït i encoratjat a l’Escola Pia d’Olot i de Catalunya per seguir amb aquesta iniciativa  i s’ha dirigit als alumnes dient-los “ no deixeu perdre l’oportunitat, res està escrit i teniu tot el futur per endavant”.