diumenge, 24 de febrer de 2019

SETMANA CULTURAL
[Escola] - Al llarg de la setmana del 25 de febrer a l’1 de març a la nostra escola se celebra la Setmana Cultural, on treballem la creativitat i el coneixement de la nostra cultura a través de les diferents arts.

Aquest any en motiu del 50è aniversari de l’arribada de l’home a la lluna, farem activitats i tallers relacionats amb aquesta temàtica.
Al llarg
Tallers artístics: grups heterogenis formats per alumnes de P3 a 2n.

Tallers de disfresses: al llarg de la setmana crearem la nostra disfressa per lluir a la rua de Carnestoltes.

Celebració dijous llarder: tots els nens i nenes de l'etapa, des dels més petits de P3 fins els de 2n, anirem d'excursió al Parc Nou d'Olot per celebrar aquesta tradició tan Catalana. Els nens i nenes haurien de portar el xandall de l’escola i l’esmorzar i beguda de casa.

Projecte patis: Tots els alumnes de l’etapa dedicarem una estona a pensar, dissenyar i representar com volem que sigui el nostre pati per tal de fer-ho de manera oberta, democràtica i participativa.

Creació de rodolins i participació als Jocs Florals: a l'hora de taller de llengua, els alumnes de 5-7 crearan rodolins per participar als Jocs Florals.

Conte a la Mediateca: com ja és tradició, la Genoveva de la Mediateca de l'escola ens té preparat un conte fantàstic. Serà dijous a la tarda i divendres al matí.

Ball de l'Api i la Carbassa: després dels Jocs Florals, ballarà la faràndula de l'escola.

Rua i ball de Carnestoltes: tradicional rua de Carnestoltes fent dues voltes a la Plaça Clarà. Rebuda del Rei Carnestoltes i ball al pati de l'escola. La Rua començarà a les 15:45 del divendres a la tarda. Els nens de P3 i P4 faran la Rua acompanyats dels alumnes de 2n. Els de P5 sortiran acompanyats dels nens de 1r.