“Si els nens, des de la primera infància,
assimilen una adequada formació
en pietat i lletres,
se n’ha d’esperar, amb tota seguretat,
un venturós reeiximent de la pròpia vida”

Josep Calassanç (1557-1648)

Política de qualitat (12 de novembre de 2014)

La política de qualitat del nostre centre es basa en al Missió i Visió de la Institució escola Pia Catalunya.

MISSIÓ:
L'Escola Pia d'Olot és una comunitat educativa que fa més de 150 anys que és present a la comarca de la Garrotxa. Durant tot aquest temps ha treballat per fer realitat el seu projecte educatiu. Com a part de l'Escola Pia de Catalunya som una institució al servei de la societat, inspirada en l'esperit de l'evangeli, oberta a tothom i arrelada al país. Eduquem infants i joves per ajudar-los a créixer com a persones lliures i autònomes que, de manera crítica, puguin viure en comunitat i se sentin compromesos en la construcció d'un món més just, sostenible i en pau.

VISIÓ:
Treballem per aconseguir persones lliures i autònomes perquè, d'una manera crítica, puguin viure en comunitat i intervenir, de manera compromesa, en la construcció del món.

La nostra escola és:

OBERTA. Ofereix un servei d'interès públic, que respon al dret que tota persona té a l'educació.

ACOLLIDORA. Promou una relació propera i familiar entre les persones i un ambient que la fa possible.

INNOVADORA. Adopta mètodes didàctics pràctics i motivadors.

PARTICIPATIVA. Promou la corresponsabilitat i la implicació de les persones en la presa de decisions.

ARRELADA. Promou el sentit de pertinença, el coneixement i l'estimació de la pròpia cultura.

TRANSFORMADORA. No es limita a reproduir models socials i culturals, sinó que genera el progrés de les persones i de la societat.

Els Objectius generals de qualitat són:

• Complir amb els aspectes normatius i legals del departament d'ensenyament i la pròpia institució.
  • Adequar el sistema de gestió de qualitat al marc social, econòmic i cultural, al nostre entorn actual.
  • Establir uns objectius anuals resultants de l'anàlisi realitzat en la revisió del sistema que ens ajudin a la millora contínua.