AULA MUSICAL

L’aula musical la formem un equip de professors d’especialitats diverses, motivat amb la música vivencial, en l’aprenentatge pràctic.

EQUIP

Maria Camats

Llenguatge musical i piano

Joan Naspleda

Sensibilització, llenguatge musical i flauta travessera

Albert Vergés

Llenguatge musical, saxo, clarinet, piano i combo

David Escobar

Llenguatge musical, trompeta i combo

Jordi Amorós

Llenguatge musical, piano i trombó

Ferran Massegú

Guitarra

Aniol Nebot

Violí

Jordi Senis

Bateria i grups de percussió

Agnès Algueró

Cant i cant coral

Alexa Ruscalleda

Llenguatge musical i piano

VISIÓ

Transmetem la música d’una manera integral i pràctica, en les seves diferents vessants: tocar i interpretar, saber percebre de manera contrastada i crear.

ACCIÓ

PROGRAMA BÀSIC

Treballem amb un programa bàsic d’estudis, ben desenvolupat, per alumnes d’entre 3 i 12 anys, basat en les classes de llenguatge col·lectives i les classes d’instrument individual. En aquest programa bàsic donem valor i apostem per la pràctica instrumental i/o vocal col·lectiva.

PROGRAMA LLIURE

Per a joves de més de 12 anys i adults oferim un programa lliure que s’adapta a les necessitats de l’alumne.

• Preparació de proves d’accés per a estudis de música reglats de grau mitjà.
  • La música com a afició.
  • Direcció i orientació per a grups músicals d’estils diversos.
  • Participació en grups musicals (o combos) estables de l’aula musical.

Activitats Programades, curs 2018/19

Aquestes són les activitats marcades al calendari de l’aula musical. A banda d’aquestes, hi poden haver altres activitats que sorgeixin al llarg del curs.

SANTA CECÍLIA

25 de novembre, hora a concretar, a l’Aula de Música de l’Escola Pia.
Actuació d’alumnes d’aula musical i d’altres alumnes de l’escola pia que fan música en altres centres.

CONCERT DE NADAL

20 de desembre a les 18h, a l’Aula de Música de l’Escola Pia.
Concert de combos de l’aula musical.

AUDICIONS INTERNES

del 4 al 8 de febrer, de 18h a 19h. a l’Aula de Música de l’Escola Pia.
Actuacions individuals o en petits grups dels i les alumnes de l’Aula Musical. El programa detallat es donarà a conèixer després de les vacances de Nadal.

TUTORIES

Del 11 al 15 de febrer i del 17 al 21 de juny.
Les tutories són espais de reunió establerts en el calendari on el vostre tutor us informarà de l’evolució de l’alumne a les classes d’instrument individual i a les classes col·lectives.(*)

CONCERT DE FINAL DE CURS

2 de juny a les 17h a la Sala El Torín.
Concert de combos de l’aula musical.

SETMANA FAMILIAR

del 18 al 22 de març.
Espai d’activitats adreçat a les famílies. Estigueu atents al programa.

(*) Per defecte les tutories es fan dins la classe d’instrument i poden allargar-se fins a 30’ si és necessari. Però en cas de no poder assistir a l’hora que teniu per defecte, poseu-vos en contacte amb el professor/a en qüestió o amb la coordinació per trobar un espai alternatiu. Les tutories són un complement més al seguiment continuat que considerem que és necessari de fer al llarg de tot el curs. Pels alumnes de sensibilització, no es fan tutories dins les setmanes de tutories, però es pot concertar hora quan la família o el professor/a ho considerin necessari, al llarg del curs.

INSCRIPCIONS

PREUS