AULA MUSICAL

L’aula musical la formem un equip de professors d’especialitats diverses, motivat amb la música vivencial, en l’aprenentatge pràctic.

EQUIP

Maria Camats

Llenguatge musical i piano

Joan Naspleda

Sensibilització, llenguatge musical i flauta travessera

Albert Vergés

Llenguatge musical, saxo, clarinet, piano i combo

David Escobar

Llenguatge musical, trompeta i combo

Jordi Amorós

Llenguatge musical, piano i trombó

Ferran Massegú

Guitarra

Aniol Nebot

Violí

Jordi Senis

Bateria i grups de percussió

Araceli Godina

Cant i cant coral

Alexa Ruscalleda

Llenguatge musical i piano

ESPAI

El nostre espai més renovat està format per una aula espaiosa, oberta i lluminosa, on hi duem a terme classes de grup, i tres petites aules insonoritzades on hi fem classes d’instrument individual. A més disposem de varis espais adequats de l’escola per a fer altres classes, col·lectives i individuals.

VISIÓ

Transmetem la música d’una manera integral i pràctica, en les seves diferents vessants: tocar i interpretar, saber percebre de manera contrastada i crear.

ACCIÓ

PROGRAMA BÀSIC

Treballem amb un programa bàsic d’estudis, ben desenvolupat, per alumnes d’entre 3 i 12 anys, basat en les classes de llenguatge col·lectives i les classes d’instrument individual. En aquest programa bàsic donem valor i apostem per la pràctica instrumental i/o vocal col·lectiva.

PROGRAMA LLIURE

Per a joves de més de 12 anys i adults oferim un programa lliure que s’adapta a les necessitats de l’alumne.

• Preparació de proves d’accés per a estudis de música reglats de grau mitjà.
  • La música com a afició.
  • Direcció i orientació per a grups músicals d’estils diversos.
  • Participació en grups musicals (o combos) estables de l’aula musical.

ESDEVENIMENTS

Curs 2019-20

Aquestes són les activitats marcades al calendari de l’aula musical. A banda d’aquestes, hi poden haver altres activitats que sorgeixin al llarg del curs.

SANTA CECÍLIA

Actuació d’alumnes d’aula musical i d’altres alumnes de l’escola pia que fan música en altres centres.

24 de novembre a 11.30

CONCERT DE NADAL

Concert de combos de l’aula musical.

19 de desembre a les 18.00.

AUDICIONS INTERNES

Actuacions individuals o en petits grups dels i les alumnes de l’Aula Musical. El programa detallat es donarà a conèixer després de les vacances de Nadal.

Del 10 al 13 de febrer a les 18.00

CONCERT DE FINAL DE CURS

Concert de combos de l’aula musical.

10 de juny a 18.30

INSCRIPCIONS

PREUS

Preus penjats a: Tarifes

Correu electrònic: aula.musical@olot.epiaedu.cat Telèfon: 972 260 212

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed. New posts will not be retrieved for at least 5 minutes.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

No se puede ver el hashtag "escolesverdesolot" que el usuario solicitó porque faltan permisos, no es válido o no existe.

Click here to troubleshoot.