18.857 GRÀCIES!!!

És la recaptació de la Pia&Go gràcies a l’esforç de tota la comunitat educativa.

La Pia&Go, la gran festa solidària de l’Escola Pia, ha tornat a ser, doncs, un gran èxit de participació i solidaritat.

Més de 1100 persones ens vam trobar al parc de Can Rius de Caldes per la inclusió social i educativa d’infants i joves en risc d’exclusió social.

Famílies i amics de l’Escola Pia hem pogut gaudir d’un dia en família, hem pogut fer salut i conèixer els projectes d’Acció Social que portem a terme.

Gràcies a totes les persones que ho heu fet possible! (participants, voluntàries i empreses patrocinadores).

Gràcies a totes les persones de l’organització!

Gràcies també a l’Escola Pia de Caldes i a l’Ajuntament de Caldes per la seva acollida i el seu compromís.

Gràcies per voler formar part d’una comunitat amb un somni compartit: educar per fer un món millor.