CICLES FORMATIUS i PROGRAMES DE FORMACIÓ i INSERCIÓ

ENS VOLS CONÈIXER?

VISITA PERSONALITZADA

Fem visites personalitzades perquè puguis conèixer l’equip educatiu i conèixer la Formació que definirà el teu furur.

QUINA OFERTA FEM? LA VOLS VEURE?

POTS LLEGIR LES NOSTRES PROPOSTES

GM: TÈCNIC/A GUIA EN EL MEDI NATURAL I TEMPS DE LLEURE

GS: TÈCNIC/A SUPERIOR ENSENYAMENT I ANIMACIÓ SOCIOESPORTIVA

GS: TÈCNIC/A SUPERIOR CONDICIONAMENT FÍSIC

PROGRAMA DE FORMACIÓ I INSERCIÓ AMB EL SUPORT DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA

PROGRAMA DE FORMACIÓ I INSERCIÓ: AUXILIAR D'ACTIVITATS FORESTALS

PROGRAMA DE FORMACIÓ I INSERCIÓ: AUXILIAR D'ACTIVITATS ESPORTIVES

HO FEM A PARTIR DE 4 EIXOS:

TUTORIA I ORIENTACIÓ

Proporcionant a l’alumne un tutor de grup i un tutor referent, qui l’acompanyarà en el transcurs dels seus estudis. L’ajudarà en l’orientació acadèmica, professional i personal si ho requereix. Treballant conjuntament aquelles actituds i habilitats que, com a persona i professional, l’ajudaran a afrontar amb entusiasme i seguretat els reptes de futur.

CLIMA PROFESSIONALITZADOR

CLIMA

PROFESSIONALITZADOR

Creant un clima d’activitat entorn al món professional. Convidant a l’alumne a activitats acadèmiques i professionalitzadores que l’ajudin, des del primer dia, a viure la formació professional. Organitzant els itineraris d’aprenentatge en base al treball cooperatiu i la interdisciplinaritetat on els alumnes treballen conjuntament de manera coordinada per resoldre tasques acadèmiques i aprofundir en el seu propi aprenentatge. Donant valor al potencial educatiu de les relacions interpersonals existents en qualsevol grup i considerant els valors de socialització i integració com eficaçment educatius. Facilitant un futur laboral d’acord amb les possibilitats i expectatives i obrint les portes a una formació universitària.

MÈTODE: SISTEMA DUAL, FUNTRACK, ERASMUS:

Oferint el sistema d’estudi dual, que és una alternativa mixta entre l’ocupació i la formació, amb l’objectiu d’aconseguir una qualificació professional del treballador-estudiant que combina l’activitat laboral en una empresa amb l’activitat formativa al centre.

Comptant amb convenis amb altres empreses.

Oferint l’empresa FUN TRACK GARROTXA http://www.funtrack.cat/
donant l’oportunitat de crear valor afegit i complementar la formació dels estudis en els cicles formatius amb una metodologia més pràctica i real des de la vessant pròpia empresarial.
Fun Track Garrotxa ofereix un turisme a la carta i per a tothom. Per a tots aquells que volen descobrir i conèixer un territori caminant, en bicicleta o a cavall , colònies escolars, activitats esportives i de lleure per escoles de la comarca i activitats per a la ciutat, en general.
Participant al programa europeu ERASMUS + i accedir a una beca per realitzar tasques professionals a diferents països europeus.

PARTICIPACIÓ I EMPRENEDORIA:

PARTICIPACIÓ I

EMPRENEDORIA:

Gaudint, treballant i potenciant l’entorn de la Garrotxa, ideal per desenvolupar activitats en el medi natural. En pocs minuts estem endinsats en ple Parc Natural de la zona volcànica de la Garrotxa on podem gaudir de les instal·lacions de la ciutat d’Olot. Camps de futbol d’herba artificial, piscina coberta, pistes de bàsquet i vòlei, camp de rugbi i pistes d’atletisme.
Organitzant activitats de ciutat com l’Orientolot, el Rodajoc o el Voltolot que suposen treballar l’ aprenentatge servei. Oferint formació en emprenedoria, pensant en aquells joves que tinguin ganes i idees de desenvolupar projectes professionals innovadors.

Contactant amb les empreses del sector i del territori per poder adequar la formació a les demandes i, alhora, facilitar la inserció laboral dels alumnes.

Equip educatiu FORMACIÓ PROFESSIONAL (Cicles Formatius i PFI)

MILA CAÑAS

LAIA CASTELLVÍ

FERRAN ROCA

JORDI SAGRISTÀ

ROFER VIDAL

MARIA CAMATS

XAVI DOT

IRENE BOSCH

JORDI COLL

MÍRIAM RIO

MIQUEL ÀNGEL ZARZA

Equip Educatiu FP

26 de maig a l’1 de juny!
Preinscripció CICLE FORMATIU GRAU SUPERIOR
FORMACIÓ PROFESSIONAL ESCOLA PIA
🟢🔵

☑️ Demana informació