MEDIATECA

La mediateca és un espai de treball de l’escola on també es recullen, guarden i es difonen documents en qualsevol mena de suport: paper, vídeo, enregistrament sonor…. Hi podeu trobar llibres de consulta, contes, novel·la infantil i juvenil, còmics, revistes, vídeos…, i una xarxa informàtica connectada a Internet així com una persona responsable que us pot donar un cop de mà en tot el que necessiteu.

Algunes accions pel foment de la lectura:

És una maleta farcida de llibres molt interessants que va donant voltes per les cases de tots els nens i nenes de l’Etapa 3-7.
Quan la maleta dóna més voltes, més contenta està, doncs tot el que hi ha en el seu interior ho han pogut compartir més famílies.

MALETA VIATGERA

L’HORE DEL CONTE

Regularment els alumnes de l’etapa 3-5 assisteixen a la mediateca per escoltar contes. D’aquesta manera es promou interessar els nens per a la lectura mitjançant la descoberta del contingut dels llibres a través de l’escolta activa i participativa. És un moment per somiar i deixar-se portar per les històries contades cap a un món de fantasia.

Un explorador és qualsevol alumne que voluntàriament s’apunta a llegir algun dels molts llibres recomanats.
De 1r a 6è hi ha 4 llibres recomanats que poden variar d’un curs a l’altre en funció de les puntuacions que els atorguen els lectors.
Pels alumnes d’ESO també en tenim de recomanats tot i que ja no els puntuem.

EXPLORADORS DE LLIBRES

De 3r a 6è, podem jugar a fer punts amb molts dels llibres llegits a través d’una aplicació informàtica que es diu Xim i Xesca. En aquesta aplicació hi ha una base de dades de més de 1000 llibres que mitjançant un qüestionari de comprensió atorga punts als lectors que anem sumant a la puntuació de cada classe.

CLUB DE LECTURA

El Club de lectura està adreçat a alumnes d’ESO i la seva finalitat és mantenir l’interès per la lectura així com donar a conèixer el món de la literatura i la fantasia. Tot això d’una manera amena i divertida amb trobades mensuals ben diverses on llegim, recitem, gravem o escoltem entre moltes altres activitats.

Algunes accions pel foment de la lectura:

MALETA VIATGERA

L’HORE DEL CONTE

EXPLORADORS DE LLIBRES

Pels alumnes d’ESO també en tenim de recomanats tot i que ja no els puntuem.

XIM I XESCA

Més informació

ET PUC AJUDAR?

Més informació

#MEDIATECAPIAOLOT Col·laborem en el procés d'elaboració del Treball de Recerca de 4t d' #ESO facilitant-los pautes i estratègies per dur a terme una recerca documental de qualitat així com pautes sobre els aspectes formals del treball.
#EINES360
...

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed. New posts will not be retrieved for at least 5 minutes.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

No se puede ver el hashtag "escolesverdesolot" que el usuario solicitó porque faltan permisos, no es válido o no existe.

Click here to troubleshoot.