A la nostra Escola, ens sentim orgullosos del nostre alumnat i fomentem la participació a diferents premis, certàmens i concursos de caire educatiu. Ens plau compartir amb totes i tots vosaltres aquests reconeixements.

NOVEMBRE 2021

CONCURS DE DIBUIX DEL LEMA DEL CURS

Enhorabona a l’Anna Juncà, autora del cartell guanyador del valor i el lema d’aquest curs

LA SINCERITAT, PARAULES I SOBRETOT ACCIONS

XII CONCURS LITERARI DE RELAT BREU DE LES PRESES

La Jana Calm i en Martí Puigdemont han estat els guanyadors del XIIè Concurs Literari de Relat Breu de Les Preses, en les categories D (1r i 2n d’ESO) i E ( 3r i 4t d’ESO). Enhorabona “joves escriptors”

PROJECTE ROSSINYOL A LA GARROTXA

Tancament de la XVa edició del Projecte Rossinyol a la Garrotxa. En Mahamadou Trawally de 2n d’ESO ha rebut el diploma de participació i aprofitament molt orgullós, i ha creat un bon vincle amb el seu mentor. Felicitats Mahamadou!

PREMI JOVES I MÉS

La Martina Moliné, en Jordi Puxeu i l’Agnès De Bolòs són els alumnes de 4tESO de la nostra escola que  han recollit el premi dels Joves i Més que cada any atorga l’Ajuntament d’Olot. Moltes felicitats!!

ABRIL 2021

MAPA SONOR

Volem compartir  que l’Observatori del Paisatge de Catalunya ha decidit incloure el  projecte dins les iniciatives i projectes que anuncia a la seva web.

També es podrà consultar al butlletí digital gratuït de juliol.

Felicitats a totes i tots els participants

FEBRER 2021

Martí Puigdemont Gubern va ser guanyador del 14è Premi Sambori Òmnium de Narrativa en Català 2020 de la demarcació Alt Ter i Garrotxa. Avui ha rebut el llibre on ha estat publicada la seva narració. Felicitats!

DESEMBRE 2020

Premi Escola Verda 2020 per l’acció  Moixina.

Molt satisfets del reconeixement i molt orgullosos de la feina de les noies i nois que lideren el projecte. Felicitats a totes les Escoles!

NOVEMBRE 2020

Guanyadors del Concurs Literari Jove MOT: Marti Terrades 1r Premi de Prosa amb l’Espasa de llum i Mar Sayol 2n Premi de Prosa amb 10 segons i Isona Escoda 2n Premi de poesia amb amor? Quina ironia

OCTUBRE 2020

Felicitem en Jordi Vallès, un dels 4 guanyadors del Premi de Narrativa Infantil que organitza TMB. El seu conte, “BOMBOLLES AL PODER” serà un dels que inspirarà al grup Dagoll Dagom i a la cantant Dàmaris Gelabert en la creació d’un musical. Dàmaris Gelabert Dagoll Dagom