A la nostra Escola, ens sentim orgullosos del nostre alumnat i fomentem la participació a diferents premis, certàmens i concursos de caire educatiu. Ens plau compartir amb totes i tots vosaltres aquests reconeixements.

NOVEMBRE 2023

PREMIS SALVADOR REIXACH

Ens fa molta il·lusió poder compartir que tenim dues guanyadores als premis Salvador Reixach 2023.
  • La Iona Pujol Sala, (ALUMNI, que va acabar 4t d’ESO fa dos anys, en la categoria Treball de recerca de batxillerat, en la modalitat treball biogràfic presenta  Història d’una resistent antifranquista.
  • La Vanessa Esteras Jiménez, alumna del Cicle Formatiu d’Integració Social Online, en la categoria de Projectes finals de cicles formatius, modalitat d’emprenedoria presenta jo veig, jo sento… no callo.

MAIG 2022

FESTA DE LES ARTS D’ESCOLA PIA CATALUNYA

FELICITATS ANNA JUNCÀ MORCHÓN!

L’Anna, de 3r d’ESO, ha estat la guanyadora de la modalitat VIDEOART amb la peça TOTS SOM ÚNICS!

ABRIL 2021

PREMIS DE RELATS CURTS DE LES PRESES

La Jana i en Ferran, dos alumnes de la nostra escola, han sigut els guanyadors en la seva categoria dels Premis de relats curts del Concurs Literari de Les Preses.

Enhorabona Jana i Ferran!!

ABRIL 2022

MOSTRA AUDIOVISUAL ESCOLA PIA CATALUNYA

Felicitats Isabel pel premi obtingut a la MOSTRA AUDIOVISUAL de l’ ESCOLA PIA CATALUNYA amb la peça DESIGUALTAT EXTREMA en la categoria de VIDEOART

NOVEMBRE 2021

CONCURS DE DIBUIX DEL LEMA DEL CURS

Enhorabona a l’Anna Juncà, autora del cartell guanyador del valor i el lema d’aquest curs

LA SINCERITAT, PARAULES I SOBRETOT ACCIONS

XII CONCURS LITERARI DE RELAT BREU DE LES PRESES

La Jana Calm i en Martí Puigdemont han estat els guanyadors del XIIè Concurs Literari de Relat Breu de Les Preses, en les categories D (1r i 2n d’ESO) i E ( 3r i 4t d’ESO). Enhorabona “joves escriptors”

PROJECTE ROSSINYOL A LA GARROTXA

Tancament de la XVa edició del Projecte Rossinyol a la Garrotxa. En Mahamadou Trawally de 2n d’ESO ha rebut el diploma de participació i aprofitament molt orgullós, i ha creat un bon vincle amb el seu mentor. Felicitats Mahamadou!

PREMI JOVES I MÉS

La Martina Moliné, en Jordi Puxeu i l’Agnès De Bolòs són els alumnes de 4tESO de la nostra escola que  han recollit el premi dels Joves i Més que cada any atorga l’Ajuntament d’Olot. Moltes felicitats!!

ABRIL 2021

MAPA SONOR

Volem compartir  que l’Observatori del Paisatge de Catalunya ha decidit incloure el  projecte dins les iniciatives i projectes que anuncia a la seva web.

També es podrà consultar al butlletí digital gratuït de juliol.

Felicitats a totes i tots els participants

FEBRER 2021

Martí Puigdemont Gubern va ser guanyador del 14è Premi Sambori Òmnium de Narrativa en Català 2020 de la demarcació Alt Ter i Garrotxa. Avui ha rebut el llibre on ha estat publicada la seva narració. Felicitats!

DESEMBRE 2020

Premi Escola Verda 2020 per l’acció  Moixina.

Molt satisfets del reconeixement i molt orgullosos de la feina de les noies i nois que lideren el projecte. Felicitats a totes les Escoles!

NOVEMBRE 2020

Guanyadors del Concurs Literari Jove MOT: Marti Terrades 1r Premi de Prosa amb l’Espasa de llum i Mar Sayol 2n Premi de Prosa amb 10 segons i Isona Escoda 2n Premi de poesia amb amor? Quina ironia

OCTUBRE 2020

Felicitem en Jordi Vallès, un dels 4 guanyadors del Premi de Narrativa Infantil que organitza TMB. El seu conte, “BOMBOLLES AL PODER” serà un dels que inspirarà al grup Dagoll Dagom i a la cantant Dàmaris Gelabert en la creació d’un musical. Dàmaris Gelabert Dagoll Dagom